Doe mij vooral een goede snor; die is zo beeldbepalend. Ik snap niet dat Artitec een treinstel met zo'n fout op de markt zet.
prààt me niet van het boek "Dieselend door Nederland"...
Bijzonder mooie plaatjes en origineel van opzet maar klinkklare bagger* v.w.b. de fotobijschriften. Er staan ontzettend veel fouten in,
vooral veel treinstelnummers zijn fout. Met name Paul Loman maakt een potje van zijn administratie. Maar dat zijn we wel gewend als we zijn -overigens mooie- foto's kopen op de beurs.
Het is hem vergeven, het is meer een klacht naar de redactie van het boek.
Daarnaast wordt er soms gewoon wat verzonnen: vergelijk de foto op blz. 57 bovenaan eens met de laatste foto van dit document. En wees gerust, de laatste klopt, de mede-oprichter van de Stibans zal het kunnen beamen, hij stond naast mij in Enschede... Op blz. 107 boven is de nog 46 geheel rood en onder heeft ie na een paar slagen ineens blauwe banen. Dus of het de 47 is op blz. 99 is nog maar zeer de vraag...
*copyright CHPvDiesen
uitlevering zal naar verwachting in de 2e week van februari plaatsvinden.
Ik geloof niet dat je de Nederlandse taal kunt copyrighten
Is er reden om zo optimistisch te zijn dat het misschien nog wordt hersteld (dan: ) of is dit semantische haarkloverij ("je bent pas ontvankelijk voor klachten als het onherroepelijk is")?
> Is er reden om zo optimistisch te zijn dat het misschien nog > wordt hersteld (dan: Duim omhoog) of is dit semantische > haarkloverij ("je bent pas ontvankelijk voor klachten als het> onherroepelijk is")?Het eerste natuurlijk, anders had ie het bericht niet hoeven te plaatsen.
Dat geloof ik ook niet maar dit is dan ook geen Nederlandse Taal, dit is dialect (Groterdams)...