Treinstel al omgedraaid? Daar had ik nog wel eens last van Bij digitale spanning heb je echt een voor en een achterkant van de trein, waar dat bij analoog niks uit maakte.Groetjes, Mathyn
Ik heb sinds kort ook een rode DE1 met sound en verlichting.De binnenverlichting is netjes warm wit.De frontseinen lijken wel groen
Ja, gewoon optillen en omdraaien, zo simpel is het.
Die frontseinen zijn inderdaad niet helemaal de juiste kleur. Afhankelijk of je warm of koudwitte ledjes hebt kun je aan de binnenkant een stukje gele folie steken of de ledjes vervangen voor gele.
't is een treinstel, daar moet je echt naar de cabine nummers kijken. de cabine met een 1 is de voorzijde van het stel, met de 2 de achterzijde.als dit klopt en zij loopt nog de verkeerde kant op kun je CV 29 bit 1 veranderen. de basisinstelling is 0 (eerst uitlezen/ controleren) daarna kun je deze veranderen in 1 en de rijrichting is veranderd
Je meent het, zal het vamiddag meteen doen.het gaat met anme over het bovenste ledje, die lijkt wel groen.maar ik durf het niet aan om het treinstel open te maken en er in te gaan solderen.Ik heb gisteren de handleiding van de maus gedownload, ik zal opzooeken hoe ik dat moet doenDank allemaal voor de hulp.Harm
't is een treinstel, daar moet je echt naar de cabine nummers kijken. de cabine met een 1 is de voorzijde van het stel, met de 2 de achterzijde.