In de Roco catalogus staat er bij de Plan V dat het een fotoshop-bewerking is. Ze hebben ook overduidelijk een foto gebruikt van de 431 die 10 jaar geleden is uitgebracht, inderdaad met de doorgetrokken 1e klas streep en de Werkspoor cijfers en letters als bakaanduidingen. Het is echt te hopen dat Roco zijn huiswerk goed doet en niet weer met deze exoot komt.
Heb jij nou behalve de naam ook dezelfde interesses als ik? In elk geval, België is overduidelijk zo dood als een pier voor de fabrikanten. Wat daar toch misgegaan is in de communicatie tussen de partijen.... is er nog iemand die ervoor opkomt?
De 23 071 van de VSM. Ook heel leuk, maar... niet in wisselstroom helaas?Groeten,Arjen
Zouden Belgische producenten de markt zo inpalmen dat de grote merken niet voldoende meer verkopen? Olaerts, Van Biervliet, LS Models hebben recent nog wel wat uitgebracht. De keuzes die de laatste tijd door de grote merken werden gemaakt waren ook niet de beste, behalve dan de type 1 van Märklin en de type 97 van Piko.
zoveel setjes met wagens . Waarvoor moet ik al die andere wagens iedere keer erbij kopen als ik er maar 1 uit wil hebben ? Ik koop die setjes dus niet . Verder niets interessants voor mij erbij .