Wat is er jammer aan de 23-er?
Zo te zien een variant jaren zeventig in plaats van jaren negentig. Eens kijken of ze de verschillende details dan goed doen nu. Maar weer met de ononderbroken eerste klasse streep dus voor mij weer een 'no sale Mr. Lucas'. Ik snap niet helemaal waarom ze toch zo gek zijn van die relatieve uitzondering.Blauwe 1200 met A-sein is ook wel whoop-whoop
Maar reed dat stel daadwerkelijk nog met die ononderbroken streep rond of heeft Roco gewooon een oud plaatje voor de fotoshop gebruikt?
Blauwe 1200 met A-sein is ook wel whoop-whoop
Heb jij nou behalve de naam ook dezelfde interesses als ik? In elk geval, België is overduidelijk zo dood als een pier voor de fabrikanten. Wat daar toch misgegaan is in de communicatie tussen de partijen.... is er nog iemand die ervoor opkomt?
Zo te zien een variant jaren zeventig in plaats van jaren negentig. Eens kijken of ze de verschillende details dan goed doen nu. Maar weer met de ononderbroken eerste klasse streep dus voor mij weer een 'no sale Mr. Lucas'. Ik snap niet helemaal waarom ze toch zo gek zijn van die relatieve uitzondering.
Wat me aan de blauwe 1200 opvalt is de combinatie van A-sein en de onderbroken luchtroosters. Normaal gesproken zou ik daarover van een detaillist als jij wel een opmerking over verwacht hebben. Maar misschien bedoel je dat wel met "whoop-whoop", want die uitdrukking is me niet helemaal duidelijk eerlijk gezegd De keuze voor bedrijfsnummer 1211 begrijp ik wel, maar die komt al op mijn baan voor. Een ander nummer heeft dus mijn voorkeur, zoals 1202, 1209 of 1214. 1204 met "gerenoveerde" cabineruiten mag van mij ook. Die heeft min of meer dezelfde inzetbaarheidsduur als 1211.
Helaas weer geen Plan T