Ik heb de datasheet van de EEPROM die ik in mijn ontwerpen er nog even bij gepakt, maar die benoemen 4 miljoen write-cycles, dus ben dan wel benieuwd of jij een veel oudere chip hebt gebruiks . In ieder geval verwacht ik niet dat je daar snel aan komt.
Komt me allemaal heel bekend voor En lijkt verdacht veel op wat er in onze nieuwe YD8248 allemaal in te stellen is.o.a. daarom gebruik ik voor de PWM generatie de PCA9685.
Hi Karst (en anderen)Nu de servo decoder klaar is (ik wil nog wel wat hardware varianten maken), ben momenteel aan het nadenken over een stepper aandrijving voor mijn micro steppers voor armseinpalen; zie bijdrage: https://forum.beneluxspoor.net/index.php?topic=108775.0.Natuurlijk kan ik daar de Mobatools library of zo iets voor gebruiken, maar ik zoek eigenlijk wat “eleganters”. Daarbij kwam ik de PCA 9685 tegen, en herinnerde ik mij dat jij die eerder had genoemd.Voor zover ik begrijp doet de YD8248 wel servos, maar geen steppers. Terwijl de PCA 9685 ook (volgens mij) goed stepper signalen kan maken. Is er een reden dat de YD8248 geen steppers doet? Of zie ik iets over het hoofd?Groet, Aiko
HerenLeuk. Misschien dat we er een gemeenschappelijk project van kunnen maken.