Spanning gemeten tussen collector T2 en common op de stekker naar volgende bak. Bij ingeschakelde aux 4 is dat 7 volt. Dat is ook dezelfde spanning als op T2.Ergens tussen collector T3 en stekker gaat het dus mis. Als workaround een zeer dun decoderdraadje aan de collector T2 en aux4 stekker gesoldeerd. Bakken gekoppeld en aux 4 aan, voila binnenverlichting in de hele trein.
Bakken gekoppeld en aux 4 aan, voila binnenverlichting in de hele trein.Ik zal er nog een mail naar Artitec aan wagen, maar kan me voorstellen dat dit nooit gewerkt heeft zoals het zou moeten.Maar goed, ik ben tevreden met deze oplossing.
Zelf een typo gemaakt en hersteld; ik bedoelde verbinding tussen collector T3 en stekker op print. Excuses!
De link van het Alie motortje kreeg ik vanmiddag ook door van Artitec. Levertijd 2 maanden, ik heb er maar gelijk 2 besteld want volgens mij is het rommel. Maar ik heb geen keus, mijn Plan U staat stil en onderdelen zijn er niet.Over die gasvlam: is dat wel de bedoeling en/of kan het niet anders? Bovendien koken wij digitaal.