ik probeer helder te krijgen waarom het 4 maanden moet duren.
Inderdaad, ze willen 4 maanden met treintjes rijden, maar de reizigers mogen niet mee.Het lijkt wel een modelspoorweg.
Klaas, ik denk niet dat er aan te ontsnappen valt, begrijp me goed. Voorwaarde om alles goed te laten verlopen voor reizigers is een goede organisatie van het busvervoer en dan met name in de trajectvoering. Ik schreef het al eerder.Henk, de capaciteit is niet zoon punt. Veel mensen die hier na de grote verstoringen de trein nog nemen hebben geen auto of rijbewijs.We gaan het wel zien allemaal.
Heb tijdens de ombouw van de Hoekse lijn in plaats van 8 maanden met vervangend vervoer 2,5 jaar met het vervangend vervoer moeten reizen een rit wat nu 18 minuten duurt was tijdens het vervangend vervoer 60 min tot 75 minuten.Het probleem was dat die bussen oud en versleten waren en bedoeld waren voor 8 maanden in plaats van de 2,5 jaar dat ze hebben gereden, en vaak ook geen chauffeurs beschikbaar.Uiteindelijk hebben we er een mooie verbinding voor terug gekregen.Ik hoop voor dje ombouw dat het vervangend vervoer in zeeland goed geregeld wordt, ook rekening houdend dat het langer kan duren dan de geplande 4 maanden.Soms is het gewoon niet anders.Groet Ronald.
In dit rapport worden twee lijnen genoemd waar ETCS en ATB naast elkaar functioneerden. Hoe hebben ze dat dan gedaan? Er staat een opmerking bij over dual signalling. Stonden er dan dubbele seinen langs de baan? Of bedoelen ze daar een sein langs de baan en een ander in de cabine?
https://www.pzc.nl/zeeuws-nieuws/staatssecretaris-over-omstreden-spoorproef-mijn-besluit-staat-vast-we-gaan-het-in-zeeland-doen-br~adc45b30/
Dat, en er is niet echt iets om die investering mee te staven.