Nou, als ik er niet over begonnen was had je de ketel op een andere manier dichtgezet dan Erwin voor ogen had. Ik heb je dus extra werk bezorgd. Sorry.
Alle tekeningen waar iets op te zien valt zie je hier:
Later zal ik ook nog ingaan op de definitieve bevestiging van chassis, voetplaat en opbouw aan elkaar. Het wordt denk ik onvermijdelijk om de voetplaat aan de opbouw te solderen. Kan, hoeft geen probleem te zijn, maar ik denk dat ik eerst de handrails en leidingen langs de ketel ga maken, want anders kan ik daar moeilijker bij als de voetplaat aan de ketel vastzit. Ik overweeg ook nog om een hoekje te maken aan de opbouw net voor de brilplaat aan beide kanten en daarmee met een schroefje de zaak vast te zetten. Later meer.
Als ik jou nu goed begrijp zie jij op de foto van het Zeeuws archief in de nis aan de voorkant van het machinistenhuis een pomp? Of toch anders? Als ik nog eens goed naar de foto van het Zeeuws archief kijk lijkt het alsof er 2 leidingen gebogen over de wielkast liggen. Een dunne die vanuit het machinistenhuis komt en een dikkere waarvan niet te zien is waar die vandaan komt. Die dikkere sluit in elk geval aan op de klepkast.