Wil je überhaupt wel van iemand iets horen?Krijg zo langzamerhand sterk de indruk van niet.Om op je laatste zin terug te komen, trek dan je eigen plan en ga niet eeuwig door met die aanpassingen en begin met de noodzakelijke rails te kopen en te bouwen.
Nou nou, dat kan ook wel wat minder. Hij geeft aan dat hij in principe alleen zit te wachten op feedback op het plan an sich, niet op alle dingen die je erbij kan halen (tijd, kosten, besturing, materiaal).
Niet gaan roepen zonder het hele verhaal hierachter te kennen Martijn.
De betreffende reactie is een hele normale
Niet gaan roepen zonder het hele verhaal hierachter te kennen Martijn.De betreffende reactie is een hele normale
Nou nou, dat kan ook wel wat minder. Hij geeft aan dat hij in principe alleen zit te wachten op feedback op het plan an sich, niet op alle dingen die je erbij kan halen (tijd, kosten, besturing, materiaal). Lijkt me een zeer verstandige. Als iedereen in eerste instantie antwoord zou geven op de vraag die gesteld wordt zouden er ook aardig wat andere draadjes minder wollig worden.
En kijk je naar de reactie van Bert55 dat Yves het blijkbaar ook al op nog meer andere fora heeft geprobeerd.
Jullie poneren dat ik moet bouwen en dit dan zichzelf wel zal uitwijzen doch ik heb geen heel arsenaal sporen ter beschikking waarmee ik kan goochelen dus de mogelijkheden zouden snel een einde nemen.
Waarom heeft die twee koppelings haken?