Michel, dat is eigenlijk een heen- en weerbaan of zie ik dat verkeerd, wat ziit er rechts van het "ei" waar , aansluiting met de keercirkel zoals nu neem ik aan? En het andere spoor?
Waarheen loopt het onderste spoor naar rechts, dit stopt daar toch niet?
Bovenste spoor naar niveau +1?
En geen rangeer- opstelmogelijkheden binnen het "ei"?
Ik merk dat de keercirkel zich in het plan van Michel zich aan de rechterzijde van het ei en binnenin het ei zal bevinden.Aansluitend op de binnensporen, correct?
Michel, past dit alles dan nog op de plaat van 235 x 155, ik heb de indruk dat dit een heel stuk langer zal worden.
Zoals ik al zei: wat is er uiteindelijk gewonnen, niets toch. Bovendien is K-rail flex in combinatie met krappe bogen helemaal geen lekker spul om mee te werken en k-wisseltjes met die brakke aandrijvingen ook niet, hou het bij C-rail zou ik zeggen en met wat handigheid kun je daar passtukjes in maken. Of verkoop de hele flikkerse boel en ga 2-railen maar dat zal niet de bedoeling zijn.De basis die je had is mede ontworpen door Franky van Damme op het Marklin forum, we kunnen er van vinden wat we willen maar er zat in ieder geval een gedachte achter en geen rondje rijden. Ik zou zeggen ga terug naar die basis en maak een keuze. En vergeet de term realiteit, het is op dit forum ook een keer gevallen maar gaat bij dit soort baantjes nergens over.Gr, Ben.