...Het is alleen niet super mooi verder...
Maximaal 3 cijfers per bak is mogelijk. Bron, interne ProRail voorschriften (montagebladen lichtbak)
Ja dat weet ik, maar 0201 leds dat zou een te dure gelegenheid worden. Vooral voor kleine aantallen. Als je bij JLCPCB 0201 componenten pakt, heb je geen economic pcba service. [...]Ik denk ook als je daadwerkelijk zo'n print maakt met die 0201 leds en dat ook als front wilt gebruiken, dat het nog steeds niet mooi uitpakt. Dus iets van een masker er voor/ of eigenlijk goede integratie in het sien zelf, wil je waarschijnlijk alsnog hebben.
Kan de Yamorc 8116 samen met Mafen NS seinen van rood via geel naar groen schakelen met programma koploper of iTrain? Ik hoop dat wel duidelijk is?
....van rood via geel naar groen .....
Dat regelt iTrain voor je. Die stuurt eerst kort geel aan en dan rood.
@Rail-Kees: wat je voorstelt doen ze in het grootbedrijf ook. Vanuit de seinbak loopt een bundel fibers naar een kast onderaan de paal waar de lampen in zitten.
[...]maar waarom niet een aantal fibers uit een fiber(glas) lamp en die door de paal van het sein onder de baan in een kastje met alle ledjes stoppen.... (merk wel op dat ik niet weet hoe buigzaam ze zijn)