Ik kan de verschillen tussen de plaatjes lastig zien, of zijn de treinen alle dagen gelijk?
Sommigen hier beweren dat in de praktijk de RD meestal aan de andere (Enschedese) kant hing.
Nee, op maandag en zaterdag rijdt er een extra A Plan E mee, tussen de standaardstam en de DB-rijtuigen. Dus 2x A Plan E achter elkaar op die dagen. Je kunt rechterklikken op de plaatjes en kiezen voor "openen in nieuw tabblad", dan krijg je ze groter. Let wel: er staan soms meerdere plaatjes in hetzelfde bericht.
Bij het bepalen van de juiste samenstelling heb je dus eigenlijk altijd een dilemma. Volg je de theorie [...]òf volg je de foto's, waarmee je de kans loopt dat je een eenmalige uitzondering voor je neus hebt of een interpretatiefout maakt?
Kortom, ik doe wat ik leuk vind
Goed, ik wil je verhaal verder niet te veel vervuilen, dus ik richt mij weer op meelezen
zoals de plannenmakers het bedoeld hebben maar die misschien in de praktijk nooit gereden heeft
Dan waren 3 plan D B rijtuigen ook voldoende geweest.Mogelijk zit dit in de in-en uitstap capaciteit? Immers, plan E en W hebben dubbele deuren dus 4 per rijtuigbak per zijde beschikbaar, plan D maar 2.
Vaak wordt gesproken van trek-duw materieel, maar ik ben er niet zeker van of de achterste loc wel tractie leverde.
Ik vermoed dat de RD aan de Asd-kant wel leuk bedacht was achter de burelen maar, dat het in de praktijk minder handig was en dat de Om diezelfde reden zullen de blokken met Plan D-rijtuigen voor binnenlands en buurland gelijk zijn gehouden. Mijn verklaring o.b.v. vele foto's en vermoedens. Ik was er op mijn 6e heel af en toe wel bij, maar heb er geen foto's en een paar herinneringen aan overgehouden.