Als je van Roodeschool vertrekt, ga je via een kruising (die er in de werkelijkheid niet lag uiteraard)...
Je zou Baflo ook aan de rechterzijde nog aan kunnen sluiten op het spoor. Dan kan je, mocht je zin hebben, wel rondrijden en hoef je niet elke trein altijd kop te laten maken. Voor Baflo is dat wat realistischer. Je rijdt dan naar het schaduwstation door (en kan bv daar kopmaken?)
Maar de stamlijn naar Eemshaven ligt er volgens wiki al sinds 1977, dus een wissel kwam je direct na vertrek wel tegen.. Geinig plan, ben benieuwd. Vooral naar Baflo als kopstation.
Leuk plan! Daar is zeker over nagedacht. Ik heb 2 puntjes om mee te denken, kijk maar of je daar iets mee kan Je schaduwstations liggen achter de gewone stations, kan je daar straks nog wel goed bijkomen als er iets ontspoort? Een alternatief is om toch met hoogte te werken en de schaduwstations onder de reguliere stations te leggen.Je zou Baflo ook aan de rechterzijde nog aan kunnen sluiten op het spoor. Dan kan je, mocht je zin hebben, wel rondrijden en hoef je niet elke trein altijd kop te laten maken. Voor Baflo is dat wat realistischer. Je rijdt dan naar het schaduwstation door (en kan bv daar kopmaken?)Ik blijf de bouw volgen, leuk Groeten,Rogier
En dan schaduwstation "Warffum" misschien nog uitbreiden met een extra spoor? Dan wordt dit Warffum (voor treinen komende uit Uithuizermeeden) / Groningen (voor treinen uit Barlo) schaduwstation. mvg,Matthijs
Je zou zelfs een ongelijkvloerse spookruising kunnen overwegen.Andere kant: het plan is origineel en leuk!