Wat ik bedoel is wat meer variëteit in het decor en tussen de verschillende banen. Grens tussen stad en land. Levendigheid. Ook eens een stukje hoofdlijn met bovenleiding tussen de onrendabele nevenlijntjes. Meer beweging, meer spanning.
Dit zou voor clubleden toch ook veel leuker zijn? Voor iedereen wat wils, sneller resultaat en je kan nog eens inspiratie krijgen van elkaars thema's
En waar ik dus wel een half uur kan kijken naar afwisselend treinverkeer, ben ik na een paar minuten echt afgehaakt op een stilstaand diorama. En heb ik al helemaal niet het geduld om 9 dieren te zoeken 😉
En heb ik al helemaal niet het geduld om 9 dieren te zoeken 😉
Gegeven dat, zou ik iedereen aanraden om naar OnTrax te gaan. Niet allen spoorgekkies, maar iedereen die zich wil laten inspireren door mooi, geduld, detail EN juist wat er mogelijk is op een kleine oppervlakte.
De liefde is wederzijds, maar welke reactie achter welke demotafel bedoel je precies?
Ik vond alleen 2 vogels. Maar die staken hun kop dan ook ver boven het maaiveld uit. Verder ben ik niet gekomen, of had ik de mensen ook mee moeten tellen?.
Leuke gesprekken gehad
De ontbijten waren gezellig
Kijk, oude ogen Klaas De rest zat allemaal aan de voorkant. Het is ook echt dat kinderen en vrouwen dat veel beter kunnen dan mannen. Daar moeten we ons bij neerleggen
Ja precies dat! Wim Sonneveld met het Dorp. Dat was heel erg dominant. Froukje zou een welkome afwisseling zijn. De jeugd van tegenwoordig zou qua variatie helemaal te gek zijn!
Ik pleit al jaren dat Nederlandse clubs hun visie eens omgooien en kort gezegd niet 1 baan met 60 modules bouwen waar ze 30 jaar op moeten teren, maar 10 banen van 6 modules, en die in verschillende themas en schalen.