Ik heb wel het idee dat treinenkopers en baantjesbouwers een andere interesse hebben. Mijn beeld is dat het gros van wat over de toonbank gaat (NS en DB) nauwelijks op beursbanen te zien is, in elk geval niet op OT.
Ja precies dat! Wim Sonneveld met het Dorp. Dat was heel erg dominant. Froukje zou een welkome afwisseling zijn. De jeugd van tegenwoordig zou qua variatie helemaal te gek zijn!
Haha, foutje Ik lees niet goed en dacht "Marijn"... die stond gistermiddag even achter mijn demotafel. En die vond dat zoeken namelijk ook helemaal niks. Sorry!
Verder ben ik wel benieuwd naar op cannibal corpse geïnspireerde banen.
als je een kaartje koopt voor een concert van Rammstein, waarom maak je je dan achteraf boos dat je het vreemd vond dat Frans Bauer niet is komen zingen??
Rail is sinds 2019 niet meer gehouden.Grtz,Samuel.
Ronald is gul met zijn Halmalove, dus ik deel wel wat met jou Martijn ❤
Overigens inderdaad kort achter Ronald zijn Demotafel gestaan, samen met Floris een demo creatief met zwart tape gedaan
Toen bleek dat wij daar niet succesvol in waren, Ronalds ratsoentas maar geinspecteerd.Die was toereikend voorzien van het ideale deelnemerbeursvoer: Koeken en een appel, alles wat je nodig hebt !