Chris, als we dan nog niet naar de klimax zijn, zal ik kijken wat ik voor je kan doen, in de spoelkeuken was nog ruimte zat . Reinout, alsof ik mijn dochter en vrouw weer hoor , heeel saai, terwijl de meeste modelbouwers deze de meest mooie bouwstijl toebedeelde, en geheel terecht. Was 1 van mijn toppers, maar de prijs verbaasde me toch ietwat. Een dank aan iedereen die de moeite heeft genomen om langs te komen en het wel of niet te waarderen. Toch heb ik een klein vraagje aan de regelmatige bezoekers die zich aangesproken voelen, gewoon uit nieuwsgierigheid en respect voor een ieders mening. : als je een kaartje koopt voor een concert van Rammstein, waarom maak je je dan achteraf boos dat je het vreemd vond dat Frans Bauer niet is komen zingen??
Henk. Verkeerd vergelijk dus . Maar je snapt mijn punt mag ik hopen
. Alleen denk ik dat dezelfde hoge kwaliteit ook te behalen valt met iets meer 'spice' en verrassende elementen.
Beetje Frans Bauer zou misschien geen kwaad kunnen. Mijn (waarschijnlijk impopulaire) mening is dat het als geheel misschien te saai was. Zoveel gras, enkelspoor, leegheid, enkel trammetje. Zeker, er waren uitzonderingen en ik wil zeker geen kermisbanen. Alleen denk ik dat dezelfde hoge kwaliteit ook te behalen valt met iets meer 'spice' en verrassende elementen.Ach, ik heb waarschijnlijk teveel adhd voor deze hobby
Alleen denk ik dat dezelfde hoge kwaliteit ook te behalen valt met iets meer 'spice' en verrassende elementen.
Wat ik bedoel is wat meer variëteit in het decor en tussen de verschillende banen. Grens tussen stad en land. Levendigheid. Ook eens een stukje hoofdlijn met bovenleiding tussen de onrendabele nevenlijntjes. Meer beweging, meer spanning.
Ik heb geen editie gemist maar alles wat je beschrijft is al eens geweest of was er Dus ikzelf zie even het "probleem" niet
Ik snap um, en wederom ben ik het met je eens Alleen zijn die er niet, en als ze er zijn, is het 9 van de 10 Franse banen, omdat de clubs het daar wel begrijpen.Ik pleit al jaren dat Nederlandse clubs hun visie eens omgooien en kort gezegd niet 1 baan met 60 modules bouwen waar ze 30 jaar op moeten teren, maar 10 banen van 6 modules, en die in verschillende themas en schalen. Gevolg, meer variateit, meer kans op uitnodigingen, en meer kans op meer leden. Daarom was ik erg blij met Vames, club die het wel snapt ( ik heb het nu niet over modelbouwgroepen van een paar man)