Als ik zoek naar 'inboorscharnier' kom ik meerdere soorten scharnieren tegen waarvan de meeste denk ik niet zijn wat jij bedoelt. Bedoel jij zoiets https://furniturefittings.nl/artikel/6830/inboorscharnier-sfs-intec-ce-staal-vermessingd-max32kg.html ?Kan je trouwens niet beter de pen onderaan maken en de bus boven? Dan kan er geen zooi in de bus vallen met ondeboelde hoogteverschillen tot gevolg. Of rust de bus niet op de pen?
Ik snap de logica van de V-vormige tongen niet. Gewoon slecht design. Hoe groter de afstand; hoe meer zijdelingse speling.Maak die tongen gewoon recht. Dan ben je gelijk van zijdelingse speling verlost.Bart
Volgens mij snap jij de bedoeling van dit design niet, maar dat kan je ook niet weten. En daarom is het misschien beter om het zo te laten, want dat is bewust zo gemaakt.Ik heb er (nu) geen zin in om dat uit te leggen.Het is namelijk mijn ontwerp, mijn design, mijn oplossing inmijn ogen voor een àndèr probleem, dat het (bij toeval) ook mogelijk hiervoor toepasbaar zou kunnen zijn, had ik toen niet bedacht. (Sorry dat ik besta. @ bahn-ag). Ik leg het je later wel een keer uit.Èn vooral niet iedereen gelijk afbranden, daar is dit mooie medium niet voor, dat schijnt te mogen op X. Groeten Richard.
Belofte maakt schuld.De beloofde uitleg over het hoe en waarom met de schuine tandjes is HIER te vinden.Fijne avond nog.Groeten Richard.