Aan de dienstregeling zelf weinig (althans nu we eindelijk naar twee keer per uur gaan)Aan de uitvoering: ALLESGrtz Gerard
ProRail stemt zelf de infra zo minimaal mogelijk af op wat er gereden wordt.
Uit zeer betrouwbare bron hoorde ik dat ze ook structureel onvoldoende machinisten hebben om alle treinen te bemannen.......
Dat is bij de NS niet anders. Daar is op meerdere trajecten de dienstregeling al een poosje beleidsmatig afgeschaald EN dan nog blijven reizigers op het perron achter wegens te korte treinen.
Grappig, kritiek op Arriva en jij komt direct met 'maar de NS!!!1!!'.Planmatig minder treinen rijden is betrouwbaarder dan het willekeurig laten uitvallen van treinen maar daar zullen we je wel niet over horen.
Reageren op m'n bijdragen, je bent er maar druk mee Rick.
Planmatig minder treinen is betrouwbaarder...Aangezien de NS wordt afgerekend op de punctualiteit hebben zij belang om treinen op voorhand uit de dienstregeling te halen.