Koolmees zal toch uit ervaring weten hoe het functioneert. Ten tijde van zijn ministerschap zag ik hem in de spits wel bij Rotterdam CS. Waar hij om de hoek aan de singel woont.Misschien nu niet met NS naar domstad.Naar eigen zeggen met OV-hart want opa werkte bij de RET. Vind ik altijd flauwekul zo'n opmerking, zijn voorgangster bij NS zei ook zo iets, opa was machinist...Ze werkt nu weer bij KLM.
Ik geloof je graag Dave maar ik ga ik af op wat ik zoal lees, bijvoorbeeld over de verdere afschaling van de dienstregeling vanaf dec '23. Ik citeer uit een brief een gedeputeerde van de Provincie Noord-Holland en de gezamenlijke gemeenten aan de directie NS:
Noemde ik eerder vandaag Lubach in dit draadje...Vanavond gaat hij met treintjes spelen.Kondigde hij zojuist aan.NPO1 22.14h
@Rick van de Koekenclub: ik laat het voor wat het is. Wij gaan het niet eens worden en dat hoeft ook niet.
Ik ga jou antwoorden niet meer lezen, veel plezier in dit topic, ik piep er tussenuit.
Net als het ertussenuit piepen als het lastig wordt.
Laten we bij de les blijven; het gaat om de grote broek die Arriva wil aantrekken.In een lokale krant lees ik dat verschillende treinen op het Groninger spoor deze week zijn uitgevallen wegens een personeelstekort bij Arriva.Er zijn inmiddels vragen hierover gesteld aan Gedeputeerde Staten van Groningen, die Arriva subsidieert.
Jammer dat ook Lubach niet n de gaten heeft dat men in de spits al een spitsheffing betaalt, en wel tot 40%.....