Ik zie dat je een magneetstrip gebruikt om het gereedschap vast te houden. Maar heb je al gemerkt dat dit gereedschap magnetisch is geworden ?
Ben even met die ampere meter bezig geweest, stroom trafo er tussen gezet,Werkte niet zo als ik zou willen.
Welke stroomtrafo heb je gebruikt? En in welk stroompad meet je?
Als dat in de digitale stroom is, dan snap ik dat de stroomtrafo niet werkt, die kan de frequentie van de digitale stroom niet bijbenen.
Bedankt voor de tip, nooit aan gedacht, terwijl mijn vak paneelbouwer is, all 44 jaar.....
Bij drie rijdende loc's met verlichting aan en een met geluid, kom ik op 1,5A.
Bedankt voor de tip, nooit aan gedacht, terwijl mijn vak paneelbouwer is, all 44 jaar.....Dat heb ik nu anders opgelost, meet nu de stroom tussen de trafo en de 6021, werkt perfect met die trafo.Primair tussen trafo en 6021 de 5A aansluiting.De 1A winding de meter op aangesloten.Als je hem aandoet zie je een klein piekje.Bij drie rijdende loc's met verlichting aan en een met geluid, kom ik op 1,5A.Alleen een foto uploaden gaat niet.Nu dus wel een foto kunnen uploaden...En een foto van het diorama, met meer groen.
En een foto van het diorama, met meer groen.
Ja bas heeft gelijk.Dat smaakt naar meer Einte.
Bedankt voor de tip, nooit aan gedacht, terwijl mijn vak paneelbouwer is, all 44 jaar.....Dat heb ik nu anders opgelost, meet nu de stroom tussen de trafo en de 6021, werkt perfect met die trafo.