Ik vind ze persoonlijk nog wat 'klonterig' en 'spinnenweb'-achtig.Als je de vezels uit elkaar trekt en daarna de blaadjes in meerder lagen aanbrengt kun je dat wat beter doseren. De bomen blijven dan wat 'luchtiger'.
Vandaag min Canon ixus 90 van stal gehaald.Je kunt dat ding overal tussen proppen om macro foto's mee te maken.Alleen vind ik de foto's korrelig....
Ik reageer weinig, maar lees regelmatig je vorderingen. Leuk om te zien wat je doet met die blikken rails.Wim heeft gelijk dat dat komt door te weinig licht. De camera kiest dan een hoge ISO-waarde waarmee de lichtgevoeligheid toeneemt, maar ook de grootte van de korrel. Op pagina 73 van de camerahandleiding vind je hoe je kunt voorkomen dat de camera zelf zijn ISO-waarde kiest. Je kunt dan zelf een lagere waarde instellen. Consequentie is dan wel dat je ws een lange sluitertijd krijgt. Je kunt dan niet meer uit de hand "even snel" fotograferen, maar zult 'm ergens moeten neerzetten (of op een statief). Ontspannen doe je dan met de zelfontspanner. Je hebt dan 10 seconden de tijd je camera ergens te plaatsen. Mocht je er zin in hebben dan zou je daar eens mee kunnen experimenteren. Veel succes!