Beste Martijn,Ik heb even gezocht in ons mail systeem maar ik kan geen email van u vinden, zou u even een app sturen naar 0640071868 of mailen naar info@bigscaletrains.comBedankt!Overigens zijn we druk bezig met de onderkanten, met nieuwe aandrijvingen en wellicht een stalen onderkant. we willen natuurlijk dat het product gewoon perfect is.
Hey allemaal,SLT update.Kleine update waar ik veel aan heb moeten werken en veel dingen geprobeerd heb.Uit eindelijk was klik systeen de beste oplossing.Soms moet je niet te moeilijk denken heb ik al ondervonden.Kan ook toegepast worden met stroom door voerende koppelingen.Nu nog een beetje fijn tunen.Treinstel staat nu ook recht, dus niet dat de motor gedeeltes meer hoger staan dan de rest.Het einde komt hier mee in zicht.De gehele basis is nu zo goed als klaar op wat fine tuning na.Nu kunnen we alles digitaliseren.En zal de volgende model snel gaan rijden, digitaal met verlichting.Fijne vakantie alvast iedereen.Wij werken hard verder zodat we de eerste modellen snel kunnen gaan uitleveren.Nog even vol houden.Heb liever dat het iets langer duurd en dat het goed is dan snel leveren en dat het niet goed is.
Sowieso updates over een commercieel product via een oubollig sociaal netwerk met een beperkt bereik. Investeer dan even in een goed nieuwsbrief sjabloon én laat een taalgevoelig iemand even naar de tekst kijken (opbouw spelling) voordat het uit gaat. Klinkt flauw, maar het gaat over het gevoel van vertrouwen bij de afnemer en dan helpen alle beetjes.