Ach, ik zag van de week een bericht van PB Models over de ICR's wat een van de forumleden ook van FB heeft gehaald.
Bron: https://www.facebook.com/share/v/74Jak5nCAjR9oy7s/
Dat was ik, is daar iets op tegen? Ik post wel vaker nieuws over die of gene kleinserie fabrikant in de wetenschap dat ze het zelf niet mogen.
Maar blijkbaar wel tijd genoeg om op Facebook vorderingen te tonen. Kleine moeite om die tekst dan ook hier te plaatsen. Copy paste kost niet veel extra tijd
De link verwijst naar een gesloten (private) facebook group......
Het is weer een tijdje geleden.Wachten is nog steeds op de printplaten helaas.Zo simpel maar toch zo lastig te krijgen kennelijk.Je moet maar net even de goeie wegen vinden.Maar niet te min, we geven niet op.We hebben al wel vrijwel alles klaar staan.Hier even impressie van de nieuwe kapjes.De onderkanten van de van de SLT zijn nu gemaakt van staal.Dit om ze wat meer gewicht te geven zo dat ze nog beter lopen.De ramen worden inplaats van geprint nu gefreest.Dit is veel mooier en materiaal wat wij gebruiken ziet er ook echt uit als glas.Het is mijn doel de eerste uit te gaan leveren voor de Kerst, maar dat word een race tegen de klok.Maar zoals ik al zijn, we geven niet op.Alleen erg jammer dat alles zo traag gaat.Hopen dat mensen nog even iets gedult kunnen hebben.Het komt er aan.
Productie van de SLT gaat helaas maar moeizaam. Nieuwe printplaten zijn niet goed.😖 weer een tegenslag. Opzoek naar nog een printplaten fabriek die wel wil luisteren. We hebben weer een nieuwe partij.We staan overigens niet stil met andere projecten.Op het groot spoor.Spoor G uodate.Binnen kort zal de nieuwe 1200 lok verschijnen met nog meer details.En de Hondekop Mat 54 766 komt er aan.Momenteel zijn we bezig met de VAM wagons in alle kleur varianten.FAD KalksteenRailpro wagons.En deGLT 8 Haagse Tram.En we hebben weer een paar mooi locs afgelevert. Een 1600 enn 1700 loc van de nieuwe serie 16/17 en 1800 locs die we op maat maken.Met ook meer en meer details.