Mooie basis voor je baan
Hallo PatjeP,Interessant. Ik sta nu ook voor de beslissing welk baanplan ik volgend jaar ga gebruiken. Verandering van spijs doet trein rijden. Ik lees van een rol kurk. Waar heb je dat gekocht? Bij Praxis hebben ze alleen maar kurkplaten e.d.voor een minder sympathieke prijs.Hartelijke groet,Joop
Je kan ook je sporen lijmen met boekbinderslijm, die blijft na opdrogen ook goed flexibel niet zoals houtlijm dat wordt helemaal hard. Ook droogt de boekbinderslijm niet heel snel en als je het dik aanbrengt kan je er zeker wel 30-40 min. mee schuiven voor het aantrekt.Succes met je baan.
Hallo Patje,Ik lijm mijn rails ook altijd met boekbinderslijm. Dat droogt op als een elastische laag, een soort vel dus. Als je de rails weer weg wilt halen, gaat dat heel makkelijk door er een plamuurmes onder te steken. De restanten lijm kun je vervolgens zo van de ondergrond en de rails trekken. Beide zien er dan weer uit als nieuw.
Hallo Patje, Wat voor voeding heb je je op je wissel decoder aan gesloten? Bij mijn baan had ik een 6.5A 15VDC voeding voor m'n Fleischmann modell wissels op m'n wisseldecoders. Dat was echt te weinig. Toen ik de voeding heb vervangen voor een 18VDC, schakelde wel alle wissels goed.Gr. RoyVerstuurd vanaf mijn SM-S906B met Tapatalk