Leuke zaken over de hoogspanningsleidingen maar ik zie nog nergens plaatjes van inspanning door grondwerkers om kabeltjes vrij te spitten . Een nietszeggend berichtje over in november . Dat voedt mijn verontrusting dat de lijn er voor veel langer uit gaat liggen.En ik begrijp heel goed dat er niet zomaar een volledig stuk beveiliging/hardware op de plank ligt maar beweging zou wel prettig zijn.
Ga eens buiten kijken, geen enkele kilometer spoorbaan is gelijk aan een andere kilometer en aangezien overwegen, seinen, secties, wissels en ATB (en kan nog wel even doorgaan) allemaal met elkaar moeten werken en verwezen zijn kan dat niet anders dan alleen maar maatwerk zijn natuurlijk.
Dat ben ik met je eens, de configuratie zal per blok/sectie/overweg verschillend zijn. Maar dan nog kan je dat opbouwen met standaard componenten, de basisfuncties blijven gelijk, het verschil zit vooral in de manier waarop het samenwerkt.
Vanaf het viaduct Vuursteenweg zou je wat kunnen zien lijkt mij.Mvg Johan
Lees even reactie van Klaas Z ,als een systeem niet direct of indirect aan Internet zit ,kan het niet gesaboteerd worden.