Misschien zijn die juist bedoeld om in dit soort situaties de hoogspanningsleidingen op te vangen en zodoende een sluiting met aarde te bewerkstelligen waardoor de hoogspanning afschakelt, mits die zekering natuurlijk werkt.
ik heb allang begrepen dat hier op het forum een legertje NS'ers gaat uitleggen wat de bezwaren zijn, in plaats van oplossingen.
schaf CAO af
TimTim is een hulpmiddel en ik mag zeker zonder rijden. En dat kunnen we ook zonder problemen
Ik weet het, problemen los je niet op, maar stapel je op. En dan kreun en steun je om begrip te krijgen.
ja, want automatisch rijdende metro's hebben geen cao nodig. En, Dave, waarom reden jullie dan niet tussen de hoofdstations bij de systeemuitval?
In dit bijzondere geval had de beveiliging van het hoogspanningsnet in moeten grijpen, maar deed dat niet. Lees anders voor de grap het stuk op hoogspanningsnet, helaas hebben de nieuwsberichten daar geen directe link maar staat nu nog op de voorpagina.
Lees anders voor de grap het stuk op hoogspanningsnet, helaas hebben de nieuwsberichten daar geen directe link maar staat nu nog op de voorpagina.