Wat mij wel opvalt is dat de normale Wifi verbinding met het Fritzmodem niet actief is ,als ik deze weer opstart geeft dit geen oplossing
Omdat ik dacht dat er in beide apparaten iets verkeerd stond heb ik ze beide gereset maar nu zie ik bij de Wifi verbindingen geen Z21 meer staan maar Tplink
Kan het zijn dat ik per abuis de vrijgeefcode heb gewist en hoe herstel ik dit want ik zie in de doos geen formulier waarop dit vermeld wordt
Een andere optie kan ik de Z21 niet koppelen met mijn Wifi van het Fritzmodem
Er branden 3 lampjes op de router maar hij geeft toch de melding op de App op mijn telefoon dat er geen Wifi verbinding is dus ook als ik Tp link heb geselekteerd op mijn telefoon bij Wifi instellingen .
De trein kan ik ook niet bedienen met de zwarte lokmaus . Als ik met de lokmaus een Cv adres toeken blijft hij op pauze staan en je krijgt hem er niet vanaf met de draaiknop . Al ik mijn oude rode maus aansluit en kies voor een lok in de bibliotheek die nog cv adres 03 heeft gaat de nieuwe trein wel rijden . Mijn conclusie hij heeft nog steeds 03 als CV1 waarde .
Als ik een lange lankabel van het Fritzmodem naar de treinkamer trek en aansluit op de z21 pakt hij dan automatisch de Wifi op en zou het ook kunnen met een Wifi repeater van Fritz waar ook een lan aansluiting opzit ( dus de Repeater in een stopcontact en op de repeater een lan kabel aansluiten ) .
Het is ook verwarrend op het boekje van de mause staat Z21 en ophet witte kastje z21