Alles op de juiste wijze aangesloten?? Zit bv Z21 in juiste poort van de router?Handleiding van de Z21 vindt ik persoonlijk vrij helder.. die stap voor stap volgen en dan zou het moeten lukken.En ik lees dat je denkt dat de locs nog op adres 3 staan.... lees dat voor de zekerheid eerst even uit.... dan weet je dit zeker.
Ik heb iets heel stom gedaan : Ik heb de Lan kabel verkeerd aangesloten op de Router, ik had hem in de Lan ( blauw ) aangesloten Toen ik hem in de goede ernaast instak kon ik meteen rijden . Wel een ervaring rijker dat ik beter de handleiding moet door nemen voor de boel aan te sluiten .
Dag forumleden .Hans Ik ben ook van plan om dat systeem te , Kopen. Ik heb gelijkstroom en moet beginnen Ben eerlijk gezegd nog een leek in deze hobby . Dat voelt erg naar en dan bedoel ik over elektrische, Aansluitingen of noem maar op ik had deze wens altijd al. Maar ik vind nu dat het, tijd wordt .vraag ? Is Het een eenvoudig systeem z21 hoeveel locomotieven Tegelijk kunnen er rijden op commando ?? Vr gr Hijskraan