Stel dat je een stam hebt gekocht en de stuurstand komt niet, kun je dan naar ET om je geld terug te vragen voor de stam die je al hebt en vervolgens de hele stam inleveren?
Is al vaker besproken. De verhouding van de ramen, dat smoelt gewoon niet.Zet ze naast een PB of LSM en je snapt het gelijk
Je bent toch geen contract aangegaan dat ze verplicht zijn jou de hele stam te leveren?Ik denk dat ze gewoon komen, alleen ET communiceert slecht, waarschijnlijk liggen ze later dit jaar of volgend jaar ineens in de winkels.
Dat is meer een mening dan een feit vind ik. Ik heb zelf een paar LSM, 1 ET en wat Piko's. Qua detaillering vind ik de ET zo ongeveer de beste. En als ze door elkaar rijden zie ik geen opvallende verschillen. Dat ik er niet meer heb is puur dat ze best aan de prijs zijn.
Dat is geen mening maar een feit. Is hier op het forum al genoeg over geschreven. De detaillering kan dan wel prima zijn maar de verhoudingen kloppen niet. Valt bijzonder op bij de raampartijen. Die zijn te smal. En daardoor smoelt het geheel niet.