0,5 en 0,3.....pfffff. Dus tov van elkaar een verschil van 0,8 mm, maar tov de realiteit kleiner.... Nu ja, het is maar waar je van wakker ligt....
Hoogte in 1:87 volgens Sander is 10,52 mm.Nou de ramen van ET zijn dus 0,5 mm. te smal in de hoogte en de Piko's 0,3 mm. te groot in hoogte.Ongelooflijk, ze rijden nog gewoon rond en iedereen kan ze opmeten, waarom lukt ze (de fabrikanten) dit dat dan niet? Iets niet helemaal goed maken is echt niet goedkoper.Stephan.
Ja 🙃Worden los bijgeleverd.
Hou er rekening mee dat Piko andere typen ramen heeft nagebootst als wat nu nog rond rijdt, en daarnaast een beetje meetonnauwkeurigheid van de meter kan natuurlijk ook nog, geheel begrijpelijk wilde die geen krassen op zijn model.
Ik moet zeggen, dat ik het wel een beetje eens ben met de personen die zich wat ergeren aan de negativiteit.
Maar een Exact train rijtuig dat duidelijk lager is dan de anderen of dat vreselijke PIKO spikkel-geel is slordig.
Jammer dat in het mm-tabelletje van een aantal berichten terug de metingen van Sander. niet zijn opgenomen ter vergelijking.
Maten van wke in een tabel:Edit: 5-1: 1:1 en 1:87 toegevoegd
Jammer dat in het mm-tabelletje van een aantal berichten terug de metingen van Sander. niet zijn opgenomen ter vergelijking.Als ik één maat vergelijk; onderkant stelbalk-dak, is de door Sander. gemeten maat gedeeld door 87: 26,9 mmDat betekent dat zowel Exacttrain als Piko daarmee te groot (hoog) zijn en Exacttrain er juist het dichtste bij zit…