en de 1001 reed ook lang door als de datum klopt.
Ik ben benieuwd of het steeds wisselen van materieel je na een tijdje niet enorm gaat tegenstaan, Frank. Ik hoop het natuurlijk niet voor je, maar ik wisselde jaren terug eens per maand van jaren ‘70 naar jaren’90 en weer terug, maar ben daar mee gestopt. Het leverde meer ergernis op dan lol…
Je plannen zijn in ieder geval super gaaf en uitmuntend doordacht.
dat laat ik maar aan me voorbij gaan
De 1001 was in april 1982 nog twee weken in Zwolle om daar aan een ICR gekoppeld te staan (voedingsbron voor instructie-ICR-rijtuigen).
De 1009 kreeg 200482 zelfs nog onderhoud in Tilburg. Bron: HOV.
Je laat bij die samenstellingen geen tractie zien, behalve dan op het laatst. Heb je die nog niet rond (je weet het niet of hebt het materieel nog niet)?
Omdat een Plan E een rijtuig is met oude vouwbalgen, moet een keuze gemaakt worden welke kant de kop wordt en de ingeklapte vouwbalg krijgt en welke kant de doorloopzijde wordt met uitgetrokken balg. Bij RD-1 krijgt de keukenzijde de doorloopmogelijkheid, bij RD-2 krijgt de keukenzijde juist de ingeklapte balg.
Heb je iets om dat in model na te bootsen? Ik kan dat wel gebruiken op een enkel rijtuig.
De bevestigingspunten waren echter niet gelijk