Dat zou mooi zijn, ik vermoed echter dat de DB-rijtuigen iets omhoog zijn gezet voor het inbouwen van het mechaniek. Dat heeft Fleischmann gedaan met de modellen die ze van Roco hebben overgenomen en waar geen KKK onder zat. Of dat nou een vooruitgang is...
Pff, dat is veel gesplits en gecombineer onderweg, daar raak ik wel in de war van ja. Bij de tweede foto zit nog een A of AB achteraan in de stam neem ik aan?
Liefhebbers zijn er zeker!
Absoluut!
T.a.v. de platte 1100 in combinatie met ICR BKD: Ben je in N niet zo fanatiek in omnummeren als je in H0 was, of ontbreekt het aan geschikte transfers in deze schaal? Bij de 1100 is het jammer dat uitgerekend de 1160 met kleine cabinedeurraampjes als laatste een neus kreeg.
Mag ik mij bij deze een abonnement op dit topic aanschrijven? Interessant onderwerp.
Dat geeft veel stof tot nadenken (en dat vind ik ook deel van de hobby ).
Wat betreft de 1100, de ICR BKD's zullen niet in 1x zijn afgeleverd, maar de kans is wel groot in 6 weken tijd. Immers, er reden vele slagen per dag en de 1100 was destijds nog de grootste locserie.