en daarnaast ook nog de sniffer ingang gebruiken om het DCC signaal over te brengen.
Je noemt "flink wat boosters". Met hoeveel treinen verwacht je vader te gaan rijden? Een flinke rijlengte wil namelijk niet zeggen dat je dan per sé veel boosters hoeft te hebben - dit is voornamelijk afhankelijk van het aantal verbruikers op het spoor en dan met name het aantal rijdende treinen.
Wanneer je de Z21 overweegt te gebruiken icm LN dan hebben we het over de zwarte Z21. Op die Z21 zit ook een BBus en CAN bus waarop je eventueel boosters van Z21 kunt aansluiten. Ja, die zijn een stukje duurder dan de DR5033 maar heeft ook als voordeel dat je alle info centraal kunt uitlezen (verbruik etc). Zeker wanneer het aantal boosters per saldo beperkt blijft zou ik dat overwegen. Je gebruikt in dat geval weliswaar twee bussen ipv 1, maar het verschil is slechts 1 extra kabeltje trekken.Mischien al wel bekend, toch nog even dit linkje met de verschillende varianten van de z21/Z21 met alle beschikbare bussen.(eveneens) Henk
Wat moet die sniffer dan aan inkomend signaal krijgen ? Via de booster zijn eigen signaal retour?Graag een tekening of plannetje van je bedoelde opzet, dan wordt waarschijnlijk duidelijker wat wel of niet kan.
Zo volgens mij dus:
3) Als alternatief zou ik zelf een loconet-B aansluiting kunnen maken (ik neem aan met een railsync van 12V), daar zouden de DR0488LN ook op werken? (Ga ik ook niet doen waarschijnlijk, heb ik weer een speciaal printplaatje, wat ik wel kan maken, maar niemand in de wereld iets aan heeft, Tenzij Digikeijs dat ook uit wil brengen/)
3-nee,
3-nee was voor: "Tenzij Digikeijs dat ook uit wil brengen..."
En pas op, de Railsyncs MOETEN push-pull zijn tov elkaar. ( tegenfase dus )