Leuk als Blaak keerstation wordt voor extra strandmetro's. Dan gaat het middenperron van Blaak regulier bediend worden vermoed ik. Tussen Beurs en Blaak ligt er dacht ik nog een ongebuikt keer/opstelspoor in de tunnel, dat zal dan ook gebruikt kunnen worden.
Niet erg veel modeltrams hier te zien.
Plaats hier je foto's van aan tramverwante zaken, zowel grootbedrijf als modelbedrijf.
Niet erg veel modeltrams hier te zien. Maar dat is ook logisch omdat het een markt is die doorgaans genegeerd wordt. Wat erg jammer is aangezien de tram nog steeds een zeer actueel vervoermiddel is. Roco heeft natuurlijk ooit een Düwagje uitgebracht maar daar bleef het helaas bij wat aangeeft dat ze trams totaal niet commercieel interessant vinden terwijl er wel allerlei obscure loctypen worden uitgebracht die weinigen kennen. In de schaal die ik tegenwoordig gebruik, 1:32 is ook al bijna niets te vinden dan een enkel oud type trammetje in kitvorm en wat Spaans spul. Hetzelfde geldt overigens voor personenauto's waar in deze schaal ook weinig modellen van gemaakt worden. 1:32 wordt voornamelijk beheerst door tractormodellen. Dus ben je eigenlijk aangewezen op eigenbouw en Skiptram (voor H0). En het schijnt vooralsnog niet te veranderen en ik denk ook niet dat dit ooit gaat gebeuren...