Dat heb je erg netjes gedaan, wanneer komt ze bij Wim op de baan, dan kan ik haar vast inplannen voor het raad plaatje.
Ik heb mijn super de luxe turbo camera al klaargelegd
Oei dat wordt fraai zo'n subtiel verweerde E10.12.Dat was destijds het paradepaardje, dus werd goed verzorgd.
Eerst heb ik de zwarte bovenbouw gespoten (airbrush) met een mix van Burned Black en Dust Type I. Daarna nog een laag van de mix Worn Black, Burned Black en Dust Type I. Het onderstel is gespoten met een mix van Rust Light Shadow 1 en Rust Light Shadow 2. De verf is van LifeColor.Na droging nog een laag matte, blanke lak er op gespoten ter bescherming van de verflaag.
Gisteravond de bovenkant van de loc in de Track Wash gezet. Na drie kwartier verdund met Thinner for Washes.Volgende stap is kalkaanslag en de gehele bovenkant voorzien van een verdunde NATO camo wash.
Nadat de kalksporen zijn toegevoegd met Salt Streaks van AK heb ik nog een laag NATO cameo wash over het bovenste deel gekwast. Mocht het te dik zijn, kun je altijd nog met Thinner for Washes (Mig) - binnen een uur - de wash er "afhalen". Daarna nog wat details zoals slangen aanbrengen.
Heb je misschien een korte uitleg hoe je dat dak van de koelwagen hebt gedaan?Overigens vind ik de Br18 echt heel goed gelukt! Ben benieuwd naar de E10.12
De serie E 10.12. [...]Hier de loc nieuw uit de doos: