Ziet er goed uit Bas. Hoelang is de paradestrecke?
Sommige locs kunnen bij mij wel over de schroeven, andere niet. Ik zou zelf iets wat flexibel is in die gaten dumpen, een beetje boekbinderslijm ofzo. Houtlijm kan ook wel maar wordt hard, minder goed voor je geluiddemping? Maakt niet echt uit toch er komt ballast over?
IK zou niet te veel werk van die gaatjes maken ...Klein propje (kranten)papier erin en ballasten maar
Boekbinderslijm heb ik niet dus dat zal ik ergens moeten halen. Heb je een merk voor mij?
Dank voor de tip Kees. Ik zal rustig aan doen met het indruppelen van de lijm Het zichtbare gedeelte is ongeveer 1m80.Maar jij rijdt toch 2-rail? Bij 3-rail zit je met de sleper die over de schroeven gaat en ik zag bij het rijden dat de lok soms een beetje opgetild wordt.Boekbinderslijm heb ik niet dus dat zal ik ergens moeten halen. Heb je een merk voor mij?Er komt zeker nog ballast over. Ik heb nog wat liggen van Koemo, inclusief lijm, maar de lijm is niet de flexibele versie.Het zijn maar 3 of 4 gaatjes dus daar gaat niet veel tijd in zitten
Ja klopt jij hebt natuurlijk de ski, dat zal nog lastiger zijn om met schroeven te testen of het goed ligt voor je gaat verlijmen?