Toch een puntje ter lering ; de trek/duw trein (die met V200) heeft een samenstelling die in het voorbeeld niet ingezet kon worden als trek/duw trein.Van de V200 is alleen de V200.0 geschikt voor keertreinen. Volgens mij was het ook een V200.0 in het filmpje, dus dat kan het "probleem" niet zijn.Het gaat om de 4-assige ombouwrijtuigen, deze beschikten niet over de noodzakelijke leidingen om de stuurstand bevelen door te geven naar de locomotief.3 assige ombouwrijtuigen hadden dat echter weer wel. Dus een combi van een paartje 3-assige ombouwrijtuigen (reden altijd paarsgewijs) en een silberling hasenkast kan dan weer wel.Het express trein en buurttrein gevoel kun je ook nog wat beter vormgeven door de lok van de trek/duw trein te vervangen door een V100 of V160. Juist in tijdperk III was de V200 veelal een paradepaardje voor sneltreinen en dergelijke.
De V200 reed voorop dus, de stuurstand werd niet als zodanig gebruikt, dus kan het prima. Hadden ze gewoon nodig vanwege de bagageafdeling en er was geen ander rijtuig beschikbaar, er is altijd wel een verhaal te verzinnen.
Is ook lastig precies aan tijdperk te houden na vak III wordt een grote bende qua kleur en series.
Speciaal voor jou veel foto's