Nou maandag gewoon weer treinen, de dooi wordt morgen namelijk ingezet.Kunnen we bij de volgende 1 daagse sneeuwbui het draadje weer opendoen
Het ontsporen laat wel mooi zien waar het bi niet sporen enMod: je mag volgende keer de normale naam van het bedrijf gebruiken! fout gaat, muggeziften op de vierkante millimeter over procedures. Het lijkt net een Mod: je mag je meningen over andere bevolkingsgroepen gewoon achterwege laten!. Ik voor mij hoop dat ik morgenavond geen zes bladzijden ,of meer, bij teletekst751. En stop die nodeloze energie over die procedures nu in het robuust maken van de centrale leiding tot in de haarvaten, volgens mij de bottleneck van de gehele verstoring.
En stop die nodeloze energie over die procedures nu in het robuust maken van de centrale leiding tot in de haarvaten, volgens mij de bottleneck van de gehele verstoring.
Buiten het feit dat het gebruiken van kleinerende benamingen voor bedrijven je betoog niet serieuzer over laat komen, het wel of niet van belang zijn van procedures veranderd natuurlijk niets het feit dat een zojuist schoongemaakt wissel achter de de schoonmaak ploeg net zo hard weer ondersneeuwde van de week en dat bovenleidingen geïsoleerd raken door flinke val van ijzel...
Nou aan de dooi gaat ijzel voor af ik verwacht morgen vroeg dat er geen treinen rijden.