Er kan zeker wel gemaild worden naar NS klantenservice.
Freek, Je bent al ruim ouder maar de tijd staat niet stil bij je vm werkgever.Anno 2021 schrijf je geen brief meer naar de "klachtenafdeling", laat staan een mail, want dat kan ook niet meer.Je meld een volle trein gewoon via de App in de reisplanner. Of het helpt weet ik niet, maar dan heb je in elk geval je best gedaan !
... Waar ik het nu over heb, is beleid. Of liever gezegd, het gebrek daaraan. Als je de parallel wilt trekken naar de snelwegen dan kan je dit, imho, beter vergelijken met een gebrek aan zout of een gebrek aan strooiwagens. Een fout in het beleid en de voorbereiding. Infra kan altijd falen....
......er valt 1mm sneeuw
Mensen,ik zit het zo te lezen alles, ik ben machnist bij NS en wat mij opvalt dat mensen altijd klagen op NS, hebben jullie wel een gedacht aan de grootse prutsers bij het spoor de firma ProRail, ze hebben altijd een grote mond wij zijn er klaar voor en er valt 1mm sneeuw en alles ligt plat, wissels vast gevroren dat krijg je dus als je alle werkzaam heden maar uitbesteed en opschuift.
Zo dat lucht op. Beetje kort door de bocht blik op de huidige situatie. Maar wel fijn dat je precies weet aan te geven waar de problemen zitten, dat is nu ineens geheel duidelijk.Nog iemand hier van ProRail voor wat tegengas ? Belangrijk hierbij, wat was de dag en je treinnummer van Roosendaal naar Breda
Haha , ja zodat de klagende te achterhalen is en even lekker op zijn lazer krijgt?Waarom vraag je om dag en treinnummer?