Maar dat is niet de reden dat er niet nabij overwegen gestrooid mag worden.
Pekel gis een goede stroom geleider. Het kan daarom de beide spoorstaven geleidend met elkaar verbinden, net als een trein.
Materieel is er wel maar staat in de "tuin" (opstelterrein). Punt is dat je ze met een wissel of meer wissels op de hoofdbaan moet zien te krijgen. Momenteel heeft men het nog steeds druk om cruciale wissels aan de gang te houden en aangezien de wissels naar en van de tuin ook wel niet erg gangbaar zijn vrees ik dat er nog wel even te korte treintjes blijven rijden.
Toegevoegd:De 151 was in Amsterdam t.b.v roestrijden, daar is het dus niet van gekomen. Is gisteren dan ook als het goed is weer vertrokken naar Amersfoort.Freek J.
Oké naamsverwarring, (mijn excuus, zat net het draadje railpromo te lezen weer iets anders trouwens haha) maar wie “blaast” dan de sneeuw van het spoor en met welk materiaal??Ik vindt het namelijk niet erg praktisch klinken allemaal, ProRail verzorgd het spoor, maar als er zorg nodig is hebben ze geen materiaal??2 partijen, en niemand is eigenlijk verantwoordelijk?Of wel, maar heeft geen geschikt materiaal,andere manier van werken,communicatie probleempje Het lijkt het europeesche leger wel 🤫
@Laurent,Al op de snelweg geweest toevallig?Ligt dan weliswaar geen sneeuw meer op, maar genoeg rijbanen zijn afgekruist vanwege flinke gaten in de weg.Dat waren ze gisteren al, en vandaag nog steeds.Op de weg was het daardoor een grotere chaos dan op het spoor vermoed ik zo. Waren niet voor niets weer 9 pagina's files op Teletekst....
Wat ik je wel kan aanraden is dat mocht je in een overvolle trein terecht komen, signaleer dat bij NS, afdeling klachten. Schrijf het wel als een constatering, daar is men gevoeliger voor als een dramatische klacht met allerlei verwijten.Freek J.