Volgens mij klopt dit toch niet helemaal. Ik denk dat je de CC 6500 verward met de CC 40100. De kopvorm van de CC 40100 is namelijk inderdaad veel scherper en met kortere cabines. De CC 6500 daarentegen heeft eigenlijk een kopvorm die grotendeels gelijk is aan die van de BB 15000/22200/7200 en daardoor dus ook aan de NS 1600/1700.
Nee mijn bewering klopt wel degelijk, ik heb ook nadrukkelijk genoemd eerste generatie van deze kopvorm, daarmee bedoelde ik om de CC40100 buiten beschouwing te laten.Vanaf de zijkant is het best wel goed te zien:Korte cabine met hellende voorruiten:http://tgveurofrance.com.pagesperso-orange.fr/bb7201.jpgLange cabine met voorruiten meer rechtop (zoals ook bij de 1600/1700)https://farm7.static.flickr.com/6043/6289018591_c79652310e_o.jpgOverigens zijn er ook een paar BB15000 met een lange cabine, die serie is tot en met 1978 gebouwd en bij de laatste was de nieuwe bouwvorm al een feit.
....Ik hoop dat ze in de set extra bestemmingsplaten bijleveren om de stam en de SNCF wagon geloofwaardig te maken .....