Klopt, recente versies zijn niet mogelijk omdat juist deze serie in 1996/1997 verbouwd is. De serie met BPk was veel groter en de serie 441-483 heeft als langste gereden.
Jammer dat Roco het niet doet zoals Piko tegenwoordig, waar de mallen uit delen bestaan, en veel makkelijker ook de andere varianten te maken zijn.
Nieuwe vraag voor de kenners Als je onderstaande loc van Roco neemt ...Bron: https://www.roco.cc/de/product/240892-0-0_1000_0-2-0-0-0-002-0/products.html... en je plakt er een paar NS logo'tjes op van KleiNSpoor, heb je dan deze loc:(c) Floris de Leeuw (soory Floris, dat ik hem even gepikt heb ) Bron: https://flic.kr/p/2kdmhjy
De 434 is bruikbaar van mei 1989 (aflevering na revisie waarbij de 2-en zijn aangebracht, de vignetten zijn herplaatst en de koersrol is verplaatst) tot november 1996 (binnenname voor ombouw bagageafdelingEn ja in te zetten met de koffiestellen dus
En als Chris meeleest: ik weet niet of die Strukton loc "Nicole" al besproken is met Roco, maar wellicht kun je onderstaande versie ook gelijk meenemen?
@ spoorzeven : weet je de datum bij je foto's? Volgens het Sikkenboek werden de bordessen in 1981 aangebracht, dus 1974-1981 zonder bordes, 1981-1985 met bordes. (Na 1985 met rode zwaailamp)
Heeft het niet te maken met het feit dat Roco stiekem best wat jaartjes geleden al begonnen is met de ontwikkeling van de Plan V en de uitwisselbare mallen iets is wat toen nog vrij nieuw was en pas daarna gebruikelijk is geworden? Kijkend naar bijvoorbeeld de 1200 en Vectron kan Roco wel diverse verschillende varianten op de markt brengen zonder problemen. De GTW draait ook al een behoorlijke tijd mee bij Piko en lijkt me dus ook niet te vergelijken bij nieuwe ontwikkelingen van de afgelopen 3-5 jaar.