Als het niet meer kan of mag rijden , zullen ze per oplegger naar het NTM moeten worden gebracht.Op een andere manier zal het niet kunnen lijkt mij zo, Al -zouden- ze via het spoor tot Nieuw Vennep gebracht kunnen worden moeten ze de laatste kilometer toch op een oplegger.
Gisteren vond het transport plaats van 3 TEE-motoren. Mocht ooit de ontbrekende TEE-motorwagen gereconstrueerd worden dan zijn deze motoren nodig.(bron facebook.com/TEEtreinNTM)
Gedurfd! Ik vermoed dat anno 2021 er geen vervoerder meer is die een treinstel op deze manier (langere stukken) over de hoofdbaan wil slepen...
Om alles uit te sluiten misschien wel maar als dat oog daar voor bedoeld is geweest en zo te zien ook de remmen het nog doen is er toch geen materiaal technisch gezien probleem. Als de remmen werken duwt er misschien wat op de trekstang en breekt de trekstang tijdens trekken gaat de noodremming in vanwege breuk van de remleiding. Je kunt natuurlijk ook problemen willen zien waar ze feitelijk niet zijn.
Nee, sterker nog, uiteindelijk toen al niet Het is een paar keer misgegaan met deze constructie waarbij de buffers van de 6400 vervolgens in de neus van de plan U stonden en daarna heeft men toch een set koppelwagens op revisie gestuurd en is het daarmee gaan verslepen.Dat probleem was der dus wel degelijk Je hebt altijd verschil in remreactie (zeker een 6400 tov een oude plan U) en het koppeloog was bedacht om voor nood iets te kunnen afslepen.Niet om met 80 km/u het hele land door te moeten.