De noodzaak van buffers ontgaat mij ook. Er is geen enkel Nederlands treinstel met buffers, ze hebben allemaal Scharfenberg of BSI koppelingen.
Doet er verder ook niet toe, ik zie buffers: http://www.nmld.nl/de/objekt/2565Zou de AK ook niet een druksterktetest moeten ondergaan als de motorwagen opnieuw gebouwd wordt?
Buffers zal niet bedoeld zijn alsin zoals we die dingen al jaren kennen zoals toegepast bij conventioneel het stoot en trekwerk.Bedoeld zijn zal de al enige tijd via de botseisen verplichte anti-klimbeveiliging bij treinstellen zoals te zien is bij bijvoorbeeld de Protossen;
Ik vind er weer erg veel mensen die vanachter hun PC en dergelijke weten waarom niet.Ik mis hier een beetje het positivo-gevoel bij de meesten.
Als ervaringsdeskundige (met miljoenen losgeprate subsidies) vind ik dat nu juist een redenatie van achter een pc!U weet niet waarover u praat!!!!Mvrgr
Ik ken die antclimbers wel, maar waarom zitten die dan b.v. niet op de VIRM?
Niet om lullig te doen, maar als je de weg weet, kun je dan die mannen en vrouwen van NTM niet op weg helpen om de benodigde fondsen binnen te harken? Niet noodzakelijkerwijs als uitvoerende, maar meer in een advies rol oid?
Om een dergelijke verzameling als "allegaartje" af te doen is dus wat minachtend.