Het probleem wat opgelost moet worden ontstaat nu juist door die rangeersporen.
Die van Klaas met de meeschakelende polariteit is veel simpeler en net zo doeltreffend.
... Dan heb je alleen maar een bistabiel relais nodig
Het wordt opgelost in de driehoek waarbij er een stukje van de hoofdbaan als aanloop naar de driehoek nodig is voor de aansluitingen. module van Wim Ros: de maximale lengte van een trein wordt bepaald door het stuk(je) C1 in zijn schema
Maar volgens mij gaan we nu afdwalen en wordt de TS er ook niet wijzer van....Groeten,Bert
Veroniek, dat klopt niet met de wijze waarop Wim Ros zelf aangeeft hoe zijn module aangesloten moet worden.Maar volgens mij gaan we nu afdwalen en wordt de TS er ook niet wijzer van....
... nieuwsgierig ... naar de uitwerking van het wissel de polariteit laten bepalen
dan blijkt het traject de combinatie van een hondebot en een 8 te zijn. parallelsporen naar een kopstation.
Waar ik dan alleen nog benieuwd naar ben, is, als je vanuit het kopstation op beide banen met gelijke rood vertrekt (dus kopstation is dan geen conflict/keerlus meer) of je dan niet alleen bij de opstelsporen het conflict rood / zwart terugvindt.
- Die Ryl (of Ry1) is dat het relais? Waar kan ik die kopen?
- Ik gebruik PECO electrofrogwissels, dan heb ik die DR4102 toch wel nodig?
- De schakeluitgang die bij de servo uitgang hoort, kan ik dan gebruiken voor de DR4102 en het relais