Ja, maar het wordt dus geen styreen maar harsboard. Kan heel fijn en nauwkeurig volgens de website van Snijlab. En het is een probeersel. In het ergste geval ga ik hem zelf uitsnijden uit styreen. Wordt sowieso minder strak, maar zal ook een acceptabel resultaat opleveren. Er zijn gelukkig meerdere wegen die naar Rome leiden.BTW: Ik heb eerder ook eens geboden op een Wadloper kap, maar durfde na het zien van een YouTube video van iemand die er een rijdend exemplaar van had gemaakt er toch niet aan. Struikelblok voor mij de ramen. Die zouden, omdat het resin kapjes zijn. Niet helemaal exact hetzelfde zijn, wat laseren weer lastig maakt. Ik zou dan toch eerder voor een Shapeways kap gaan. Maar goed, nog genoeg andere projecten af te ronden.
Harsboard kun je het beste lijmen met alleslijm of secondelijm, afhankelijk van hoeveel haast je hebt en nog iets wilt kunnen corrigeren. Ik gebruik zelf al jaren Tamiya ipv van enamel verf. Droogt veel sneller en stinkt minder. Even primer uit de spuitbus en dan een laagje of twee uit de airbrush.
en dat werkt ook niet onder invloed van luchtvochtigheid en temperatuur?