NS trok een aantal jaar geleden de stekker uit NS Hispeed In dat geval gaat het om de serie ICR .............Welke mis ik nog?
Of is het dan een verwijzing naar LS Models die mogelijk de stekker uit het model trekt?
NS trok een aantal jaar geleden de stekker uit NS Hispeed In dat geval gaat het om de serie ICR (bij gebrek aan een motor geen v250). Uitvoeringen voldoende: ICR, ICRm, binnenlands, buitenlands, Benelux, NS HiSpeed, Fyra, olympische spelen (2x), zilverrail, IC+, koninklijk rijtuig en HSL/Intercity Direct. Welke mis ik nog?Of is het dan een verwijzing naar LS Models die mogelijk de stekker uit het model trekt?
Laat me raden: je hebt alleen het eerste bericht en de laatste pagina gelezen? Buiten dat kan een normale gebruiker geen topics openen in 'Commerciële berichten' en staat dat onderwerp niet eens in 'Materieelbespreking' maar in 'Neurenberg'.
Dat Chris het raden ergens along the way een exclusief recht for BNLS gebruikers maakt hadden we ook niet zien aankomen.
Maar door er een raad spel van te maken krijgt het wel een commerciële lading. Niet te vergeten dat deze winkel een aantal weken terug dit forum nog aardig aan de schandpaal aan het nagelen was.