Artitec heeft sinds kort kitjes om zelf een MB200 of een CSA1 bus te makenAlles zit erbij behalve decals, maar je kan een velletje decals kopen of de decals gebruiken van de "blanco" CS1 busHelaas waren mijn csa1 decals nogal uitgedroogd.. dus daarmee moeten schipperen..Ik heb er een Utrechtse stadsbus van gemaakt, maar wilde toch wat meer dan dat alleen.Dus gekozen om er een modern front te maken.Hoop gepriegel maar ik vind het goed zo..Van de MB200 gekozen om er een TET bus van te maken.Vooral vanwege het mooie logo, het een Hainje met Volvo techniek en de kleuren.De Daf letters heb ik eraf gesneden en op de CSA bus geplakt Als je uitzoekt hie zo'n TET bus eruit moet zien, lijkt geen bus hetzelfde te zijn
Eindelijk het visrek af om vis te drogen op mijn Spakenburgse scheepswerf in 1:87.Een stuk of 80 spiesjes van horrengaas, kant en dun ijzerdraad in een rek van evergreenstripjes, op basis van bijgaande online gevonden foto:Mvg Koen
Ik heb gewoon rood met bruin gemengd Ammo MIG 0014 Acrylverf RAL 8012 roodbruin en Ammo rood 0049Als voorbeeld een door Artitec zelf gespoten bus... je komt al snel tot een goed resultaat, het is een makkelijke kleur.Maar ze hebben het over ral 3001...
Mooi gemaakt Groet, Michel
Deze week een echte NS mat ‘36 afgemaakt Groet, Mathyn