Ik vind deze oplossing wel aardig. aan de andere kant van het station kun je in principe alle kanten weer op en hetzelfde geld voor het uitrijden via de zichtbare wisselstraat. Een trein wordt naar het juiste perronspoor gestuurt om of linksboven of onder te vertrekken. Voor dat je dit bouwstadium het bereikt kun je er nog wel eventjes over nadenken. Voordat je het allemaal vast legt kun je altijd nog het een en ander uitproberen. Rechtsboven bij de rode streep kun je ook nog een rechtse wissel plaatsen die naar het perron gaat ipv waar de wissel nu ligt. Dan is de boog iets vloeienderIk zou linksonder nog wel een overloop wissel plaatsen zodat je van het onderste perronspoor ook die richting op kan.Arjan
Is één wisselstraat van het vierde naar het eerste spoor niet handiger? Scheelt twee wissels.Maar goed, het hangt ook af van de treinbewegingen die je eventueel tegelijkertijd wilt kunnen maken.
10 wissels en 3 kruiswissels.
Bij de wisselstraat heb ik het idee dat het nog iets simpeler kan, daar waar de twee engelse wissels naast elkaar liggen.
Voor mijn gevoel igt er ook teveel aan wissels in.