Ken je dat...ben je lekker op weg met je project, wordt je iedere keer opgehouden door een hindernis omdat je huis te klein is. Om dit Fleischmann baanplan kwijt te kunnen, moest ik in de diepte een beetje comprimeren. Het gevolg is dat ik te weinig mogelijkheid overhad om met de positie van o.a. wissels te schuiven waardoor ik steeds tegen problemen aan liep bij de bakovergangen. Het wordt immers een modulebaan. En ik had al zo weinig ruimte om te werken...Dus de zaag er in!Harde reset heet dat. En dan weer opnieuw beginnen.Ik heb uit een nog ouder banenboek (M3, editie 1961) een leuk ontwerp gehaald wat voor mij een stuk haalbaarder is qua afmetingen.Dat ingescand en in spiegelbeeld geplaatst. Wel wat teksten teruggespiegeld.Dit kan ik veel beter kwijt in de beschikbare ruimte.Even proberen:Juist. En qua overgangen ga ik hier ook veel beter uitkomen.Wordt vervolgd..
Erg leuk om het baanplan te zien uit het oude Fleishmann boek. Ik heb die zelf ook nog geërfd van mijn Vader. Ik gebruik hem niet echt meer, maar weg doen is geen optie. Zitten teveel herinneringen aan vast.